...
سبد خرید
0

سبد خرید شما خالی است.

حساب کاربری

سئوالات متداول

برخی از سئوالات متداول کاربران محترم

لطفاً پس از انتخاب هدیه تبلیغاتی مورد نظر خود، با شماره‌های تماس دفتر مرکزی تماس بگیرید تا موجودی کالای مورد نظرتان را با کارشناسان فروش ما به‌روز بررسی کنید.
همچنین می‌توانید از طریق تلگرام و واتساپ درخواست خود را ارسال نمایید تا کارشناسان ما پس از بررسی، موجودی کالاهای مورد نظر را در کوتاه‌ترین زمان ممکن برای شما ارسال کنند.

نمونه هدایای تبلیغاتی تنها به تعداد ۱ عدد جهت بازبینی محصول با دریافت هزینه به عنوان امانی به تمام نقاط تهران و ایران با هزینه درخواست‌کننده ارسال می‌گردد.

در صورت بازگردانی هدیه تبلیغاتی ارسالی بعد از ۷ روز (بصورت سالم)، هزینه کالا به صورت کامل به سفارش‌دهنده برگشت داده خواهد شد.

در صورت عدم عودت بیش از ۷ کالای ارسالی به عنوان جنس فروخته شده تلقی می‌شود و هزینه آن مسترد نمی‌گردد.

نکته مهم: هزینه حمل و نقل جهت ارسال و عودت نمونه به عهده سفارش‌دهنده می‌باشد.

بله، برای بعضی از محصولات این امکان وجود داره. برای اطلاعات بیشتر با واحد فروش تماس بگیرید.

بله،  به درخواست شما مشتری محترم کلیه خدمات چاپ و حک لیزر روی محصول موردنظرتون انجام میشه

بله، هر روز هفته شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ الی ۱۸ و پنج‌شنبه ها از ساعت ۹ الی ۱۳ با هماهنگی قبلی میتونید تشریف بیارید.

بله. محصولاتی که شامل گارانتی هستن مثل کالاهای دیجیتال، در مشخصاتشون نوشته شده.

اگر درخواست بدین حتماً براتون صادر می‌کنیم.

بله، سفارش شما باید به حد نصاب کمترین تیراژ تولید محصول باشه. می تونید با واحد فروش تماس بگیرید و درخواستتونو مطرح کنید.

سئوالات متداول بخش کاربری سایت

آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و ایمیل من وجود دارد؟

شما می‏‌توانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار باید با وارد کردن پست الکترونیکی و کلمه عبور، وارد حساب کاربری خود بشوید، سپس با کلیک روی گزینه "پروفایل من" به صفحه‏‌ای منتقل می‏‌شوید که در بخش "اطلاعات کاربر" امکان "ویرایش اطلاعات" وجود دارد.

چرا با وجود درخواست من برای تغییر رمز حساب کاربری، لینک آن برای من ایمیل نشده است؟

لطفاً ایمیل‌های اسپم(spam) خود را چک کنید. به ویژه ایمیل‌های ارسال شده به حساب‏‌های کاربری gmail گاهی spam می‌شوند. توجه داشته باشید که link تغییر رمز برای شما ارسال می‏‌شود نه خود رمز.

آیا می‌‏توانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم؟

برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی، باید با حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه "سفارشات من" کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده ‏شود.

آیا برای خرید از پروموگیفت، حتما باید در سایت عضو باشم؟

بله، با این که بدون وارد شدن به سایت می‏‌توانید یک کالا را به سبد خرید اضافه کنید، اما برای انجام مراحل بعدی خرید و ثبت سفارش باید با حساب کاربری خود وارد سایت شده و یا در هنگام خرید، عضویت خود را تکمیل کنید.

آیا در تمام ساعات شبانه روز می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟

شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید.

از وضعیت سفارشی که ثبت کرده‏‌ام، چگونه می‌‏توانم مطلع شوم؟

از طریق کد پیگیری سفارش که بعد از خرید در اختیار شما قرار میگیرد.

می‏‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟

خیر، به منظور تسریع فرایند پردازش و ارسال سفارش و نیز کاهش امکان بروز خطا در ثبت سفارش، مشتریان محترم ‏باید سفارش خود را اینترنتی ثبت کنند.
مقایسه محصولات

0 محصول

مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول